Jamboree

Wat staat er te gebeuren en discussie over de activiteiten.

Jamboree

Berichtdoor Simon » di 19 jul 2011, 16:37

Hallo iedereen, op deze topic wil ik iedereen zo'n beetje op de hoogte houden van de Jamboree.
Ook Stormvogel is welkom om in Rinkaby (plaats in Zweden waar de Jamborre doorgaat) en indien Erik en Karel Trachet een account hebben, schrijf gerust iets neer.

Aldus, de 22ste vertrekken de deelnemers om 16:00 in Gentbrugge, Driebeekstraat 22. We rijden 12u en komen s'ochtends aan in Holte, Denemarken (net onder Kopenhagen), waar het voorkamp met enkele Franstalige troepen doorgaat (elk land is verdeeld in troepen van elk ongeveer 36 mensen, Belgie telt er 36, waarbij ik ik troep 1 en Stormvogel als leiding in troep 3. Op het kampterrein in Zweden worden alle troepen door elkaar verdeelt, zodat wij ik misschien naast Singaporiaanse, Keniaanse of Perueense scots kampeer). Na 5 dagen in Holte vertrekken we naar Kristianstadt, Rinkaby, The Real Deal, het Jamboreeterrein. Wàt er daar zal gebeuren, weet ik nog niet helemaal, in elk geval bouwt elke troep zijn shelter en kookvuur én een podium om zijn "bekende Belg" voor te stellen (elke Belgische troep vertegenwoordigt een zelf uitgekozen Belg waar ze naar opkijkt, ik heb het in mijn troep nog proberen redden met Arno, Aleschinsky en Magritte, maar dé bekende Belg voor troep 1 is Kris Van Den Durpel geworden, jammer). De 8ste augustus staan we terug in Gentbrugge om 09:00 s'ochtends na 16u rijden.
Moedig ons maar aan!
Orka

PS: ik heb gedaan wat ik kon, maar het is onmogelijk om als deelnemer (zelfs mét Stormvogel) de Aspi-Juniors te bezoeken op de Thermopylae Klipper, we mogen het kampterrein niet verlaten buiten de geplande activiteiten...
Van zij die niets te zeggen hebben, zijn zij die zwijgen het aangenaamst...
Simon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: za 22 maart 2008, 19:26


Keer terug naar Activiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron