Geachte Leidingsploeg,
Eerst en vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor al het werk dat jullie doen om onze kinderen elke zondag een leuk tijd te bezorgen bij Roodbaard.
Onni en Siiri zijn altijd gemotiveerd en komen altijd opgelaten en met leuke verhalen thuis.
Echter betreffende het kamp ligt er toch iets op mijn lever, dat ik graag in een constructieve geest met jullie zou willen bespreken.
Namelijk het volgende: Onni en Siiri komen heel graag mee op kamp. Om hier rekening mee te houden, proberen wij onze vakantieplannen zodanig aan te passen om dit allemaal te kunnen combineren. Daarom hadden wij in Maart gevraagd wanneer het kamp doorging en er was ons verteld dat dit voor zowel de welpen als de juniors begin Augustus zou zijn. Wij hebben onze vakantie dan ook gepland rekening houdend met dit schema.
Mijn verbazing was dan ook groot om amper 6 weken op voorhand te worden geïnformeerd dat het welpenkamp een maand naar voor is geschoven. Dit betekent dat Siiri niet aanwezig zal kunnen zijn. Zij was hier van aangedaan, vooral omdat we haar verzekerd hadden dat ze zeker mee kon.
Ik veronderstel dat jullie gegronde redenen hebben om het kamp te verschuiven, maar logistiek gezien is dit uitermate moeilijk voor gezinnen met kinderen bij zowel de welpen en juniors.
Een gelijkaardig situatie deed zich dit jaar ook voor met de blauwe wimpel uitdaging en het winterkamp, waarbij wij het weekend/week vrijhouden en op het allerlaatste nippertje worden ingelicht van het niet doorgaan (meestal nadat ik zelf contact met jullie opneem).
Jullie hebben al een goede werking, maar ik denk dat jullie ROODBAARD nog beter kunnen maken door veel duidelijker en beter te communiceren met de ouders.
Met vriendelijke groeten,
Jan en Jenni, ouders van Onni en Siiri